5 moduri eficiente de a reduce burta după naștere

Postat in Aug 23 2016 - 7:43pm by Jurnalul24
|

burta umflata dupa sarcina
Pierderea în greutate după sarcină este o provocare pentru fiecare femeie în această nouă etapă a vieții. Burta umflată și lăsată după naștere reprezintă una din cele mai mari probleme cu care se confruntă femeile în rolul de proaspete mămici. După sarcină cea mai afectată zonă este abdomenul, care este umflat datorită sarcinii, și necesită timp să revină la normal, să își reia funcțiile sale. Și, de regulă femeile doresc să scape cât mai repede de grăsimea acumulată pe parcursul sarcinii, să aibă același aspect ca și înainte, așa ca ne-am gândit să venim în ajutorul acestora cu acest articol. 5 cele mai bune și mai eficiente remedii acasă de a reduce burta după operația prin cezariană, include:

1. Alăptare

Prima și cea mai bună metodă de a slăbi și de a reduce burta după operația prin cezariană este alăptarea la sîn. Alăptarea nu va numai că ajută la stabilirea unei legături cu copilul, ea ajută și la arderea multor calorii, mai exact, aproape 850 Kcal pe zi. Alimentația la sân determină eliberarea oxitocinei, care ajută la contractarea uterului și la reducerea sângerării după naștere. Mai trebuie totuși ținut cont de ceva, alăptarea la sâni vă va face să vă simțiți mai înfometată, de aceea este necesar să adoptați un regim alimentar.

2. Purtarea unei centuri abdominale postnatale

Avantajele purtării unei burtiere sau a unui brâu după naștere sunt nenumărate, deoarece acestea ajută la comprimarea abdomenului și a uterului pentru a-l ajuta să revină la mărimea de dinainte sarcinii, uneori chiar și mai mic. De asemenea, brâul îmbunătățește tonusul muscular abdominal și accelerează arderea grăsimilor.

3. Adoptarea unui regim alimentar sănătos

În primul rând, concepția că mamele însărcinate și cele care alăptează au nevoie să mănânce cât două persoane la un loc, este eronată. Organismul are nevoie de doar 300-500 extra calorii pe zi. Ceea ce înseamnă adăugarea în plus a unei căni de lapte integral, a unui ou, a unui fruct sau a unei felii de pâine, deoarece organismul are nevoie în special de alimente bogate în substanțe nutritive și sărace în calorii și grăsimi.

Prăjiturile ar trebui excluse din alimentație în detrimentul legumelor și fructelor iar, de asemenea trebuie să beți multă apă. Apoi, după ce corpul s-a ajustat la dietă, scădeți consumul de sare, care ajută la scăderea balonării excesive a stomacului. Puteți consuma fără probleme pește, carne slabă, pui și fasole, deoarece sunt alimente sărace în grăsimi și bogate în proteine și fibre.

4. Dietă de detoxifiere

Dieta de detoxifiere ajută, de asemenea la scăderea burții după nașterea prin cezariană și la obținerea unui abdomen plat, deoarece stimulează funcțiile renale și hepatice.

Cum se reduce burta după naștere?

Așa cum am menționat mai sus, trebuie să beți multă apă și să mâncați o mulțime de legume și fructe proaspete întregi. Includeți în alimentație apă cu lămâie, apă cu miere, ceai verde, ceai de ghimbir, ulei de pește (omega 3) și ceai de păpădie pentru a pierde în greutate după naștere.

5. Mișcare fizică

Sarcina și nașterea au modificat mușchii pelvieni și mușchii abdominali, iar recuperarea burticii depinde de fiecare organism în parte, dar și de naștere; dacă s-a realizat pe cale naturală sau prin cezariană. După naștere, burtica va arăta asemenea unui balon dezumflat, fiind aproape la fel de mare ca și cu o zi înainte de a naște, însă moale și ușor lăsată. În acest caz este recomandat să faceți mișcare și exerciții fizice începînd cu 6-8 săptămâni de la naștere. Exercițiile fizice, ajută la creșterea energiei și a stării de spirit. Asemenea exercițiilor fizice, mersul pe jos ajută la scăderea burții, deoarece arde calorii și ajută la revitalizarea metabolismului.

Întotdeauna cereți sfatul medicului dumneavoastră înainte de a începe orice exerciții de tonifiere musculară. Dacă doctorul vă recomandă sa începeți exercițiile postnatale, indicat este să o luați ușor, fie că este vorba de yoga sau aerobic. Exercițiile fizice recomandate după naștere, care poate fi de ajutor, include:

– Exercițiul lui Kegel
– Ridicări de bazin
– Podul
– Cobra
– Exerciții abdominale inferioare

Comentari

comentari