Slăbire: alege alimente simple care ard grăsimea de pe abdomen

Postat in Oct 19 2015 - 10:46am by Jurnalul24
|

arde grasimea
Pierderea în greutate a fost, este și va fi o ecuație cu două soluții: exerciții fizice și nutriție.
Pentru început trebuie să luați „decizia” de a petrece câteva minute, chiar și o jumătate de oră, în fiecare zi pentru a face câteva exerciții la alegere. Chiar și mersul pe jos într-un într-un ritm vioi poate fi de ajuns.

Pentru a doua, cu toate acestea, alegerile sunt multe, mulți oameni vor „să slăbească” și nu știu ce dieta să aleagă. Sigur că există unele diete care sunt mai bune decât altele pentru a slăbi, dar, în general ceea ce trebuie să știți este că sunt anumite alimente care ajuta organismul la arderea grăsimilor, în special la nivelul abdomenului.

Vezi care sunt acestea pentru dieta de zi cu zi (mereu cu moderație …!) Și veți vedea primele rezultate după câteva săptămâni.

Iaurt

Iaurtul clasic are suficiente proteine. Organismul consumă mai multa energie (calorii) pentru a digera proteine ​​decât carbohidrați. De asemenea, este nevoie, de mai mult timp pentru ca iaurtul să treacă prin sistemul digestiv și, prin urmare vă ține complet (sătul) pentru mai mult timp.

Quinoa

Este unul dintre așa-numitele „superfoods” ale științei nutriționale moderne. Sunt ca un fel de cereale care conține 8 grame de proteine ​​și 5 grame de fibre per ceașcă, sunt bogate în fier, zinc, seleniu și vitamina E. quinoa se fierbe ca orezul și cuscus-ul, dar există diverse rețete originale.

Scorțișoară

Cercetările arată că scorțișoara poate avea un efect stabilizator asupra nivelului de zahar din sânge. Acest lucru ar putea „ține” pofta de mâncare, în special la persoanele cu diabet de tip 2. Adaugați un pic de scorțișoară în cafea, ceai, iaurt sau pentru a adăuga dulceață fără a adăuga calorii.

Ardei iute

Ardeii au un gust chimic numit capsaicina. Această substanță a fost demonstrată că reduce pofta de mâncare și accelerează ușor metabolismul, dar numai pentru scurt timp.

Ceai verde

Multe studii au arătat ca ceaiul verde contribuie la pierderea în greutate, deoarece îmbunătățește procesele de ardere a grăsimilor abdominale. Ceaiul verde conține catechine, un tip de fitochimic care poate afecta metabolismul pentru o vreme. Pentru a obține beneficii maxime, este necesar să beți ceai verde de mai multe ori pe zi.

Comentari

comentari