Compania aerienă Lufthansa a lansat o noua siglă pentru a evita colapsul

In primele 24 de ore de la accident Germanwings, care a lăsat 150 morți, compania germana a lansat un nou design pentru a evita pierderea clienţilor.
indeespsorrow

La doar câteva minute după tragicul accident al cunoscutului avion Airbus 320 din Alpii francezi, Germanwings care este fiică a grupul german Lufthansa, a schimbat culoarea logo-ului în negru pentru a simboliza doliul pe care îl poarta victimelor.

Pe rețeaua de socializare Twitter compania aeriană, a creat profilul “Indeepsorrow” (“În durere adâncă”)

La doar o zi după eveniment, compania germană, care încă mai caută misterul care stă la baza motivelor accidentului, a făcut diferite mișcări de publicitate pentru a nu pierde prestigiul pe care îl are la nivel internațional.

Comentari

comentari

error: Content is protected !!
%d blogeri au apreciat:

Continuând să utilizați acest site, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor. mai multe informații

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close