Categorie: Politica

  • Creștini sub asediu – Copii decapitați și femei violate

    Creștini sub asediu – Copii decapitați și femei violate

    Teresa Neumann, Breaking Christian News: Într-un interviu CNN, omul de afaceri Mark Arabo a declarat: „Creştinismul din Mosul este mort şi un holocaust creştin are loc în mijlocul nostru (…) În momentul de faţă, trei mii de creştini din Irak se refugiază în oraşele vecine.” Dumnealui a adăugat: „Acestea sunt crime împotriva umanităţii. Aceştia fac cele mai oribile şi devastatoare crime la care te poţi gândi.”

    Metro Voice News photo  NY daily news photo

    „În Mosul există un parc”, spune Mark Arabo, „în care aceştia (radicalii) au decapitat copiii şi le-au aşezat capetele pe un băţ şi le-au lăsat în parc”. Potrivit lui Arabo, femeile sunt violate şi apoi omorâte, iar bărbaţii sunt spânzuraţi, relatează Christians in Pakistan.

    Franţa a oferit azil creştinilor irakieni, iar Arabo a făcut apel comunităţii internaţionale de a urma exemplul lor. Mark Arabo, mare om de afaceri care s-a strâns împreună cu alţi lideri ai comunităţii sale, într-o întrunire ţinută săptămâna trecută la Casa Albă, a cerut conducerii americane să ofere azil pentru aproape 300.000 de creştini care fug de invazia ISIS.

    Atenție imagine șocantă!

    (mai mult…)

  • Ebola, un pericol internațional

    Ebola, un pericol internațional

    Organizația Mondială a Sănătății (OMS) a declarat că răspândirea virusului Ebola în Africa de Vest a devenit o urgență de sănătate internațională.

    image.adapt.960.highEbola este un virus A.R.N. aparținând familiei filovirusurilor care produce o boală umană rară, denumită „febră virală hemoragică Ebola”.

    Virusul Ebola a fost descoperit pentru prima dată în 1976 în satul Yambuku, o localitate din Zair, aflată pe malul râului Ebola, și apoi a fost localizat și în Sudan. Rata de mortalitate a celor infectați se ridică până la 90%.

    Virusul se transmite numai prin contact direct cu sângele sau cu alte fluide corporale (de exemplu, salivă, urină) ale unor persoane sau animale infectate, în viață sau decedate. Infectarea este posibilă și prin contact sexual neprotejat cu persoane aflate în convalescență, timp de până la șapte săptămâni după recuperare. Virusul Ebola nu se transmite prin aer, ca gripa.

    Boala poate să debuteze dintr-o dată, cu febră, dureri musculare, stare de slăbiciune, cefalee și durere în gât, după o perioadă cuprinsă între 2 și 21 de zile de la expunerea la virus. Următoarele etape ale bolii constau în vomă, diaree, erupție cutanată și disfuncții ale ficatului și rinichilor. Unii pacienți prezintă de asemenea hemoragii interne și externe abundente și insuficiențe la nivelul mai multor organe. Până în prezent, nu există vaccin sau tratament omologat împotriva acestei boli.

    Focarul a început în Guineea și s-a răspândit în Liberia, Sierra Leone și Nigeria.

    Mai mult de 960 de oameni au murit din cauza virusului din Africa de vest în acest an.

  • America atacă Irakul

    America atacă Irakul

    Două avioane, americane, de luptă A-18 au fost trimise pentru a bombarda Irakul.

    _76815851_isisAmiralul John Kirby, secretarul de presă al Pentagonului, a declarat că cele două avioane au atacat Irakul cu 500 de kilograme de bombe ghidate.

    După ce a fost ales în 2008 criticând tocmai politica predecesorilor săi de a interveni în Irak și, în general, de recurgere la forță, Barack Obama urmează pașii lui George W. Bush (inițiatorul ”eliberării Irakuklui”, prin invazia din 2003), ai lui Bill Clinton (operațiunea Vulpea Deșertului, în 1998) și ai lui George Bush senior (operațiunea Furtună în Deșert, primul Război din Golf, din 1990). Obama devine al patrulea președinte american care se implică într-un conflict în Irak, tara numita deja ”cimitir al ambițiilor americane” de către The New York Times

    Obama a autorizat lovituri aeriene pentru a proteja cetățenii americani de atacurile în Irak, Siria sau ISIS. Armata americană avertizează că vor folosi în continuare atacuri aeriene pentru ceea ce ar putea fi un genocid împotriva minorităților din Irak.

  • Deputatul Mario Caloianu, noul președinte interimar al UNPR Ialomița

    Deputatul Mario Caloianu, noul președinte interimar al UNPR Ialomița

    • UNPR foto bun

    După mai bine de 2 ani în care Uniunea Națională pentru Progresul României (UNPR) mai că nu a existat în județul Ialomița, de câteva zile aceasta a reînviat și a pornit cu forțe proaspete noi acțiuni prin care să se facă vizibilă.

    UNPR Ialomița a fost „resuscitată” de deputatul Caloianu

    Prima schimbare care s-a produs a fost la nivelul conducerii filialei județene de partid. Astfel, deputatul Mario Ernest Caloianu, fost PP-DD-ist cu acte în regulă și pe lista căruia a și fost ales parlamentar, a preluat interimatul organizației. Șocul a venit pentru ex-președintele Nica Ioan, care a fost „împins”, cu voie de la centru, pe un loc secund și pe care nu și l-a dorit niciodată. Acesta face parte din echipa de coordonare a partidului, condusă pe regiunea Sud Muntenia de un apropiat al parlamentarului Caloianu, respectiv Daniel Niculae, președintele UNPR Prahova și prim-vicepreședinte la nivel județean.

    Între noi fie vorba, Nica n-a mai sperat vreodată să plece din fruntea partidului, mai ales după zbaterile pe care le-a avut în urmă cu câțiva ani pentru a prelua șefia (n.red.: prietenii știu de ce și cum!). În noul sediu de partid aflat acum în „buricul târgului” din Slobozia, mai exact în zona Orășelului Copiilor, se va afla și cel de-al doilea cabinet al parlamentarului Caloianu, deputat ales pe Colegiul Fetești-Țăndărei.

    Interes 0 (zero) pentru „guvernarea locală”?!

    În cadrul unei conferințe de presă organizată la noul sediu al filialei de partid, mesajele privind poziționarea UNPR în „guvernarea locală” au fost ușor ambigue, vicepreședintele Daniel Niculae susținând că formațiunea politică nu este interesată, momentan, de promovarea membrilor săi în structurile deconcentrate de la nivel local, obiectivul principal fiind strângerea semnăturilor pentru susținerea candidaturii lui Victor Ponta.

    Pe de altă parte, președintele interimar a subliniat faptul că UNPR este partener într-o alianță cu identitate proprie, care are propria sa doctrină și propriile sale proiecte și care, în anumite privințe, are anumite puncte comune cu PSD, „tocmai de aceea există alianța USD.”

    „(…) Am manifestat interesul de a impune un vicepreședinte la nivel de Consiliul Județean Ialomița pentru a pune în practică politici care coincid cu ideile și proiectele pe care le am. Pe mine nu mă interesează schimbarea unui om, ci promovarea unui proiect. Interesul principal pentru care un om se poziționează într-o poziție politică importantă este pentru a duce interesul cetățenilor. (…) Nu am avut un dialog cu nimeni în acest sens și nu cred că este momentul să vorbim despre acest lucru (…)”, a declarat Mario Caloianu.

    UNPR Ialomița strânge semnături pentru Victor Ponta

    Organizația județeană a UNPR Ialomița va amplasa mai multe corturi la nivel de județ unde se vor strânge semnături pentru susținerea candidaturii lui Victor Ponta, targetul pentru Ialomița fiind de 16.255 de semnături, însă aceasta și-a luat angajamentul pentru strângerea a 200.000 de semnături la nivel de regiune din cele un milion nesesare la nivel de național.

    Campania a fost demarată în luna mai a acestui an și se va încheia în septembrie.

    „Vom face o campanie și mai vizibilă de-acum încolo, <<door to door>>, pentru a discuta cu oamenii. (…) La nivel de regiune Sud-Muntenia suntem pe 200.000 de semnături. Ne-am folosit activul până acum, iar inițiativa noastră de a merge <<door to door>> (din ușă în ușă) este cea mai eficientă, a subliniat Daniel Niculae.

    Membri doar pe hârtie?!     

    Odată cu trecerea în umbră a Uniunii Naționale pentru Progresul României și membrii de partid au dispărut, iar la nivel de filială situația nu este deloc îmbucurătoare pentru noua conducere. Astfel, pe hârtie, apar înscrise aproximativ 2.700 de persoane la nivel de județ, cele mai multe fiind concentrate la nivelul localităților urbane, respectiv Slobozia – 325 de membri, Fetești – 295, Urziceni – 170, Țăndărei – 233, Amara – 154 și Fierbinți Târg – 32.

    În prezent se face o nouă evaluare a situației existente în teren, atât la nivel de orașe, cât și la nivel de comune.

    „(…) UNPR este un proiect solid și serios. Are o viață de 4 ani și tot de atunci este prezent la guvernare. E clar că poziția UNPR este mai mult decât utilă. UNPR are nevoie de structuri atât la nivel de județ, cât și la nivel local și va trebui să-și schimbe poziția dintr-un partid parlamentar într-unul care are structuri în țară și care se confirmă prin existența consilierilor județeni și locali (…) UNPR este un partid aflat într-o continuă expansiune și progres, care are linii de centru-stânga, dar care are, prin denumirea sa, conotații de partid progresist”, a conchis deputatul Caloianu, în cadrul conferinței de presă.

  • 72 de ore de pace

    72 de ore de pace

     

    Armistițiu umanitarÎncetarea focului va începe marți la ora 8, locală.

    Un oficial israelian a declarat pentru BBC: „Israel va accepta proiectul propus de Egipt, de încetare a focului necondiționată timp de 72 de ore”. Sami Abu Zuhri, un purtător de cuvânt Hamas a declarat pentru agenția de știri Reuters: „Hamas a declarat Egiptului, cu puțin timp în urmă, că au acceptat perioada de 72 de  ore de calm”.

    În timpul atacurilor au murit peste 1.800 de palestinieni și 67 de  israeliți, iar aproape 80% au fost civili.

  • Un nou motiv pentru război

    Un nou motiv pentru război

    Israelul declară că are dovezi în favoarea faptului că soldatul răpit vineri de către Hamas a fost ucis, astfel distrugând orice armistițiu umanitar.

    Irael promite să continue campania în Fâșia Gaza     Israelul a declarat că deține dovezi în favoarea faptului că  soldatul Hadar Goldin, în vârstă de 23 de ani, a fost ucis după ce a  fost răpit vineri, 1 august 2014.

    Acest anunț a fost făcut la câteva ore după ce prim-ministrul  Beniamin Netaniahu a promis că va continua campania militară a  Israelului în Fâșia Gaza, atât timp, cât este necesar pentru a opri  atacurile grupării teroriste, Hamas.

    Acest caz, al sublocotenentului ucis după ce a fost ținut prizonier, a devenit cel mai recent punct de aprindere al conflictului, fapt care a determinat un bombardament israelian feroce și apeluri către liderii din întreaga lume, mărturisește The New York Times. Presa israeliană a precizat faptul că la părinții soldatului s-au deplasat ministrul Apărării Moshe Yaalon și rabinul șef al armatei Rafi Peretz, iar mama sublocotenentului a „cerut” ca Israelul să nu își retragă trupele din Fâșia Gaza, atât timp cât trupul fiului ei nu va fi recuperat.

     

  • EURES

    EURES

    Înfiinţat în 1993, EURES este o reţea de cooperare între Comisia Europeană, serviciile publice de ocupare a forţei de muncă din statele membre ale SEE (ţările UE plus Norvegia, Islanda şi Liechtenstein) şi alte organizaţii partenere. Elveţia participă, de asemenea, la reţeaua EURES.

    eures-1374298678

    Scopul EURES este de a oferi informaţii, recomandări şi servicii de recrutare/plasare în beneficiul lucrătorilor şi angajatorilor, precum şi al oricărui cetăţean care doreşte să beneficieze de principiul liberei circulaţii a persoanelor.

    EURES dispune de o reţea umană formată din peste 850 de consilieri, astfel se află în contact zilnic cu solicitanţii de locuri de muncă şi angajatorii din întreaga Europă.

    Pentru a găsi un consilier EURES în ţara dvs. sau în regiunea dvs. transfrontalieră, folosiţi formularul de căutare de mai jos. Puteţi contacta consilierii EURES prin e-mail sau prin telefon. Consilierii noştri sunt foarte ocupaţi, reţineţi deci că răspunsurile la e-mailuri pot să întârzie.

    O altă cale de a lua legătura cu consilierii EURES este să încercaţi serviciul de chat online disponibil pe site-ul urmator: https://ec.europa.eu/eures/main.jsp?acro=eures&lang=ro&catId=3&parentCategory=3.

  • Succesul în implementarea politicilor publice în România

    Succesul în implementarea politicilor publice în România

     

    Eficientizarea procesului, atât de complex, de implementare a politicilor publice nu  presupune  numai o schimbare a acestuia, ci şi dezvoltarea unor noi abilităţi pentru cei care elaborează aceste politici.

     

    Abilităţile deja dobândite de elaborare a acestora vor continua să existe, dar, în plus, cele noi vor veni în accentuarea şi îndeplinirea condiţiilor  de modernizare a procesului .

     

    Este important ca cei care se ocupă de elaborarea politicilor publice, să recurgă şi la experienţa altor ţări, pentru a-şi dezvolta propria gândire. Vorbim aici, în principal, de dezvoltarea unor politici orientate către viitor, pe termen lung, bazate pe tendinţele statistice şi previziunile privind impactul probabil al politicii.

     

    Experienţele de  la nivel european şi internaţional pot avea o influenţă benefică asupra situaţiei de la nivel naţional.

     

    În ceea ce priveşte implicarea în elaborarea acestor politici, grupurile de interese pot pune la dispoziţia oficialilor guvernamentali atât expertiză şi informaţii, cât şi importante resurse financiare.

     

    Mass-media joacă, destul de des, un rol de amplificare al problemelor existente sau al unor soluţii ce sunt promovate de anumite grupuri de interese, însă aceasta reprezintă, în acelaşi timp, o şansă pentru ca publicul să cunoască toate problemele de actualitate, în cazul în care nu exercită un rol de manipulare al societăţii.

     

    Aşadar,  încercaţi să nu vă lăsaţi manipulaţi de imaginea promovată de mass-media, ea poate fi reală sau poate urmări un anume interes. Cea mai indicată, în problemele de politică publică, este documentarea. Există regulamente oficiale care vă pot ajuta să contribuiţi la elaborarea politicilor publice.

     

    553030_453880107999515_1630085052_n

  • Cele 8 recomandări ale Comisiei Europene pentru România

    Cele 8 recomandări ale Comisiei Europene pentru România

    Fiind menite să ajute România să-şi îmbunătăţească performanţa economică, cele 8 recomandări din partea Comisiei, se referă la: 

     1.         Elaborarea şi aplicarea unui program de ajustare economică;

     2.         Sustenabilitatea şi adecvarea sistemului de pensii, prin promovarea încadrării în muncă a lucrătorilor în vârstă , egalizarea vârstei de pensionare pentru femei şi bărbaţi, şi, de asemenea, îmbunătăţirea colectării impozitelor;

     3.         Reformarea sectorului sanitar, prin reducerea utilizării excesive a internărilor în spitale şi îmbunătăţirea asistenţei primare şi a sistemelor de trimitere a pacienţilor;

     4.         Punerea în aplicare a planului naţional pentru angajarea tinerilor, deoarece rata de activitate în rândul acestora era, în 2012, printre cele mai mici din Uniunea Europeană;

     5.         Reformarea învăţământului prin creşterea calităţii acestuia şi formării profesionale;

     6.         Modernizarea administraţiei publice, deoarece capacitatea administrativă redusă contribuie la o rată scăzută de absorţie a fondurilor UE;

     7.         Facilitarea accesului la finanţare , reducerea numărului de proceduri administrative pe care trebuie să le îndeplinească IMM-urile, precum şi ameliorarea eficienţei şi independenţei sistemului judiciar;

     8.         Asigurarea liberalizării preţurilor la gaze şi electricitate , consolidarea guvernanţei întreprinderilor de stat şi a organismelor de reglementare , precum şi finalizarea conexiunilor transfrontaliere, deoarece, în România, ne confruntăm cu cea mai slabă infrastructură, pentru conexiunile de bandă largă, din UE.

    patru-proceduri-de-infringement-lansate-de-comisia-europeana-impotriva-romaniei-236011

        Recomandările specifice fiecărei ţări sunt documente în care Comisia Europeană analizează situaţia economică a ţării respective şi furnizează recomandări cu privire la măsurile pe care aceasta ar trebui să le adopte în următoarele 18 luni.

  • Evaziunea fiscală la nivelul UE

    Evaziunea fiscală la nivelul UE

    Preşedintele Consiliului European, Herman Van Rompuy, a declarat că Uniunea Europeană pierde anual un trilion de euro, datorită evaziunii fiscale. De asemenea, acesta susţine că: “Nu este corect faţă de cetăţenii care muncesc din greu şi plătesc dările la stat pentru ca societatea să funcţioneze, nici faţă de companiile care işi plătesc taxele şi au dificultăţi in sistemul concurenţial, pentru că alte firme comit fraude”.

    “Planul de acţiune pentru combaterea fraudei şi evaziunii fiscale” prevede măsuri pentru soluţionarea acestei probleme, modalităţi concrete de imbunatatire a luptei impotriva fraudei şi evaziunii fiscale.  Adoptarea acestui plan prevede acţiuni  ce se vor ghida dupムnecesitatea de a reduce costurile, dar şi complexitatea sistemelor fiscale pentru contribuabili şi pentru administraţiile fiscale. Pentru contribuabili, scăderea costurilor şi complexităţii ar contribui semnificativ la o mai bună respectare a obligaţiilor de natură fiscală. Pentru administraţiile fiscale însă, dezvoltarea şi utilizarea pe deplin a instrumentelor automatizate şi a tehnicilor de gestionare a riscurilor ar elibera numeroase resurse umane şi bugetare, în acest fel, permiţându-le să se concentreze mult mai mult asupra realizării obiectivelor urmărite.

    Planul va merge în Parlamentul European şi la miniştrii de finanţe din UE, în vederea aprobării. Intre timp, Comisia va mai elabora o serie de propuneri de iniţiative suplimentare pentru combaterea evaziunii fiscale, cum ar fi: elaborarea unui cod al contribuabililor, introducerea la nivelul UE a unui număr de identificare fiscală, o revizuire a dispoziţiilor europene impotriva abuzurilor şi elaborarea de orientări privind fluxurile financiare. Comisia Euopeana consideră că toate aceste acţiuni pot oferi un răspuns eficace la diversele provocări reprezentate de fraudă şi evaziunea fiscală şi pot contribui astfel la creşterea echităţii sistemelor fiscale ale statelor membre, la garantarea veniturilor fiscale, dar si la  imbunatatirea funcţionării corespunzatoare a pieţei interne.

    Având scopul de a garanta implementarea acţiunilor descrise in acest plan, Comisia va pune in practică o monitorizare adecvată şi tablouri de bord care includ schimburi periodice de opinii in cadrul comitetelor şi grupurilor de lucru pe baza unor chestionare detaliate.

    g

  • Romania in procesul globalizarii

    Romania in procesul globalizarii

    Globalizarea divide si uneste în egala masura, iar cauzele diviziunii sunt identice cu cele care promoveaza uniformitatea lumii.

    Pentru România, ca si pentru celalalte tari care au iesit din totalitarismul caracterizat de economii rigide, structurate nefavorabil si necompetitive, raspunsul la globalizare nu poate fi protectionismul rigid, închistarea autarhica, ci o economie moderna, flexibila, adaptata la cerintele dezvoltarii contemporane.
    descărcare
    Lasând la o parte înceacatura ideologica a disputelor politice, dupa 1989 s-au structurat doua modele principale de abordare a problemelor legate de dezvoltarea economiei si societatii românesti.

          Primul model

    Priveste viitorul României ca pe o simpla întoarcere în trecutul interbelic, care, desi este recunoscut ca o perioada de glorie, din punct de vedere economic nu este conform cu noua realitate globala, ducând inevitabil la saracie si subdezvoltare, prin dezindustrializare,dezurbanizare, marginalizarea unor largi categorii si paturi sociale. Acest model este practice incompatibil cu exigentele ³globalizarii, pentru ca genereaza procese economice si sociale regresive.

          Al doilea model

    Pentru care s-a optat, este un model de dezvolatare durabila care implica preluarea selectiva a structurilor economice, industriale, agrare, financiare, comerciale existente si modernizarea lor, pentru a le face apte la concurenta, pe de o parte; pe de alta parte, acest model implica un proces accelerat de introducere a noilor tehnologii informatice si de telecomunicatii, conditie obligatorie a racordarii României la noua economie aflata în plina expansiune.

    Acest model trebuie sa stabileasca prioritatile pe termen lung ale României, plecând tocmai de la consecintele proceselor de globalizare.

          România trebuie sa-si fixeze printre prioritati:

    Modernizarea învatamântului, inclusiv prin generarea unor structuri performante de educatie permanenta, adaptarea lui la cerintele noii economii

    Dezvolatarea economiei prin modernizarea industriei României (tot aici trebuie incluse agricultura si industria alimentara)

    Structurarea unui puternic sector  national de cercetare-dezvoltare, singurul capabil sa ofere solutii de stopare a fenomenului de ‘brain drain’.

    Globalizarea este favorizata de elemente tehnologice, antreprenoriale, financiare si institutionale. Evolutia tehnologiei favorizeaza globalizarea. Dezvoltarea societatii informationale joaca un rol important prin instalarea retelelor digitale globale care unesc o multitudine de actori (firme, institutii, guverne, persoane fizice, etc.). Ea contribuie în acest mod la o noua economie globala bazata pe retele si active intangibile.si în tara noastra se manifesta o astfel de tendina: de exemplu sub forma achizitiilor  publice organizate numai prin licitatii electronice. Problema principala consta în numarul înca redus de calculatoare si astfel’ la accesul restrans la informatiile vehiculate prin astfel de medii.

    Una din problemele cu care se confrunta acum  România este generata de întârzierea startului în cursa globalizarii. Traind în spatiul comunist, al economiei dirijate si controlate de stat de sub semnul mitului muncitorului si al industriei, România s-a aflat printre ultimele tari care beneficiaza de revolutia transporturilor, a comunicatiilor, a productivitații muncii, si în final, a informatiei.

    Abia dupa 1990, timid, societatea informationala si-a început patrunderea în zona noastra si efectele ei au fost devastatoare datorita starii de nepregatire în care ne gaseam.  Produse scumpe, economie ineficienta, inflatie galopanta, zdrobitoarea concurenta occidentala, toate au pus rapid la colt economia româneasca.  Întâlnirea cu Occidentul s-a petrecut rapid si dramatic, luând aspectul unui val distrugator care a lasat România cu 2 milioane de someri, 1 milion de locuitori, mai putin cu 85% din populatie traind în saracie si cu 5,5 milioane de pensionari. Adica o tara epuizata.

    Uniunea Economica este o cauzasi un efect al globalizarii. – Evolutia unor tari din  Europa Occidentala spre Uniunea de azi a fost un proces de integrare regionala, acompaniat insa de evenimente cu influenta planetara: 1945- crearea ONU, 1972-Conferinta ‘Glasnost’ si ‘Perestoika’ ale lui Gorbaciov, 1991-Razboiul din Kuwait si operatiunea “Furtuna in desert”.

    In cadrul procesului de integrare, Romania a trebuit sa parcurga cateva stadii principale:

    • Spatiul comertului liber
    • Uniunea vamala
    • Piata comuna
    • Uniunea Economica
    • Integrarea economica totala

    Cat despre clasamentul privind globalizarea unii spun ca Romania se afla pe locul 30 in cele 72 de state incluse, imediat dupa Italia iar altii pe locul 36, oricum important este ca suntem undeva la mijloc, cu multe state in urma noastra, Romania devansand toate tarile din estul Europei  din punct de vedere al utilizatorilor de internet.

    Globalizarea poate avea doua tipuri de consecinte pentru România.

    Primele dintre ele sunt cele positive: România are nevoie de capital strain investitional pentru dezvoltare, fiind incapabila sa-si produca acest capital doar din surse interne. Fiind o tara cu oportunitati economice multiple – de la turism si agricultura la industria petroliera si metalurgica – România poate deveni atractiva pentru capitalul strain, daca îi asigura acestuia conditii interne (legislative, fiscale) propice.

    Miscarea rapida de capital presupusa de globalizare în care companiile îsi pierd clasica identitate “nationala” – poate deveni avantajoasa pentru Bucuresti în conditiile unei forte de munca înalt calificate, dar comparativ ieftine.

    În acelasi timp, consecintele negative – sau mai corect spus, riscurile – presupuse de globalizare nu sunt deloc de neglijat. În primul rând trebuie luate în seama riscurile economice.

    Prioritatile economice ale României sunt direct corelate cu cele politice, financiare, comerciale, de securitate si culturale, având ca punct de plecare realitatea ca omenirea parcurge o schimbare de epoca, reflectata de fenomene precum: glabalizarea, revolutia informatica si revolutia tehnologica, reasezarea raporturilor de forte pe  plan mondial, extinderea si consolidarea proceselor de integrare economica si de cooperare politica. Traim într-o lume care este într-o continua schimbare…

    Despre Romania si imaginea sa se poate vorbeste mult dar se face prea putin… avem o tara mica dar compacta frumoasa si cu multe resurse  si mult potential, inclusiv cu oameni capabili, dar capabili sa faca ceva pentru altii nu pentru noi ca nu le oferim sansa…problema este la conducere nu la tara in sine.. daca am stii cum sa ne exploatam potentialul probabil ca aceasta tara micuta ar fi mai recunoscuta pentru reusitele ei nu pentru saracie, caini vagabonzi, hoti si femei usoare…

    Autor: Iamandi Cristiana Andreea

error: Content is protected !!